Friday 20 July 2012

ASSALAMUALAIKUM dan SELAMAT BERPUASA kepada Muslim semua dan SALAM 1MALAYSIA kepada yg Musilm dan non-Muslim ") Hari neh hari Jumaat dan bertarikh 20 JULAI 2012. Lima hari sudah BESTFRIEND saya masuk hospital dek kerana accident. Teruk kah? Memang tersangat lah teruk dan lagi teruk hati saya ini, kalau masuk ICU pun mmg tak boleh diselamatkan lagi dah. HAHA, apa apa pun, back to my post title dan kita masuk ke second phara, okay? SSSSHHHHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIUUUUUUUUUUUUUUUUU.


Besok kita akan berpuasa wahai syg syg semua,
Puasa pulak disiang hari,
Nama pun puasa mesti lapar punya,
Sabar, nnti kita main bunga api.


Saya budak aliran sastera,
Baru belajar pantun dan seloka,
Jangan tak suka dia bulan puasa,
Buat tambah dosa, kurang pahala.

Pantun saya teruk? Ohh, biarlah saya. tak kacau hidup anda pun kenn? Anda yg berkunjung ke belogg saya neh ya? Saya tak paksa sikit pun. Okay, takpalah besok kan puasa, tak nak lah gaduh gaduh mcm budak tadika kan? Nnti mengadu ke mak kau pulak ") maklumlah, kau sorg je ada mak. EHH, apa apa pun SELAMAT BERPUASA, okay? Besok bersahur dgn saya okay? SEBENARNYA, saya neh malas nak post entry baru. Tapi dah awek saya suruh update, update lah saya. HEHE, muahhh*


SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN YANG PENUH BARAKAH INI YE?

No comments:

Post a Comment