Saturday 1 September 2012

How can its been?

Mesti awk awk semua tertanya tanya apa yg dah terjadi. Kalau tak tertanya tanya pun takpa. Tak kisah, tak paksa, tak pujuk apa apa pun. Sekarang saya nak bercerita pasal hati saya dan yang pastinya saya masih single dan bukan bermakna saya tak laku dan tak dak hati juga perasaan. Dulu masa saya FORM2 (2010) saya ada *crush*. Okay, gatal! Mr.C saya tu tua setahun dari saya, means dia FORM3 lah kan? PMR candidates. Saya boleh kenal dia dari Najihah Bt Mohd Asri ( http://www.facebook.com/jihah.taeya )my besties ever after :) . Mr.C saya tu dok adjust my BEA. Tapi BEA saya tu jual mahal jugak lah sbb rasanya masa tu dia dah pun ada BF. Adjust punya adjust last sekali saya melekat dgn dia. Okay, Mr.C dah berpunya saya. Kitorg coup 24 MARCH 2010. Kinda happy. Dia layan saya sebaik yg mungkin! Tetiap malam kitorang On The Phone :) Borak itu ini, dan dia paling suka nyanyi lagu Hari Ini Dan Semalam ke saya  smbil dibantu oleh geng asrama nya :D Siapa tak happy kan?

Masa kitorg coup, ex si Mr.C dok tak puas hati ke saya. Macam macam dia buat and for sure kitorg still tak okay smpai sekarang. Dia still dok buat #CHELAKHA kat belakang. Okay, dia first kiss saya 16 NOVEMBER 2010 :* dia baik :) Tapi tahun 2010, saya ada juga minat ke kawan dia Mahathir Mohamad (http://www.facebook.com/mahathir.mohamad.31  ) . Minat gegitu jee, tup tup dia pun rapat dgn saya. Lepas tu ke senior, FORM5? Ahmad Dzimar rasa mcm teringin nak rapat, rapat jugak! So, Mr,C rasa mcm tersisih :( Okay, mmg salah saya that time. I'm sorry even dah terlambat sangat sangat kan? Saya sisihkan dia. Tapi dia tak merungut, untill one day kitorang BROKE UP* saya yg minta break. Nothing between us anymore. Satu saat, saya teringat dia balik. Saya ajak dia coup, masa tu bulan puasa kot. HAHA, saya ckap ke dia 'First time minta kapel dgn org neh :) Jadi perempuan romantik.' Then dia call, dia cakap kalau dia bgitahu jgn marah boleh?' saya pun, 'okay, apa?' *DIA DAH ADA GF!!  Kenyataan tu mmg buat saya jadi gila bertahun tahun :) Then, lastlast dia coup dgn saya jugak. Butttt, at the same time dia coup dgn GF dia. GF dia tak tahu, saya tahu. Kuatkan hati* Tapi kitorang tak lama :( Sampai sekarang masih ada lagi cinta dihati untuk dia entah dia sedar atau tidak. Saya perlu lepaskan dia pergi :'( .
ANIM LEPASKAN AWAK PERGI.
 
ATTENTION !
Apa pun awk buat, saya tetap nak awak jaga diri bebaik. Maaf sbb hati saya dah tak ke awk sepenuhnya kini :(

No comments:

Post a Comment